tirsdag 3. mai 2011

Huset mitt

Jeg er glad i huset mitt. Veldig:)
Selv om det ikke oppfyller drømmen om
stor hvit Sveitservilla med gammel hage full
av ugress, trær og nostalgi,
så er jeg glad i det.

Huset er satt opp i 1983,
og er det som kalles sokkelhus i dag.
Vi har en leilighet i kjelleren som vi leier ut,
selv har vi inngang på baksiden.
Det er malt i en mørk rød farge
med grønt rundt vinduene,
og det liker jeg godt:)

Selv om jeg er glad i huset mitt,
har jeg alltid vært irritert på min
bittelille gang,
mitt bittelille bad,
og ikke minst:
Mitt BITTELILLE kjøkken!!!
Usj, så lei jeg har vært akkurat det...

Men nå er det slutt!!!
I morgen kommer snekkerne og
begynner å grave,
nå blir det nytt stort kjøkken
og ny stor gang:)

HURRA!!!
Jeg er så glad!
Bilder og fortstettelse følger:)

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...