torsdag 11. september 2014

EPLEMUFFINS

Hei igjen :)
Lillebror og jeg fikk da laget noen muffins her om dagen.
Jeg brukte en oppskrift jeg har på lyse muffins som vi syns er kjempegode.
Disse varierer jeg med å ha i blåbær, bringebær, eller rett og slett ingenting.
Neste gang skal vi ha i sjokoladebiter i følge 8-åringen:)

Denne gangen skrelte jeg epler og delte opp i små biter. Disse hadde jeg i en bolle og strødde kanel over. Så hadde jeg røre i muffinsformer, litt over halv. Deretter tok jeg ca en spiseskje med epler oppi og strødde over litt perlesukker. De ble stekt på 200 grader i 15-20 minutter.







Formene er kjøpt på Europris, søte ikke sant?

Bente

1 kommentar:

  1. Bakst med epler i er bare veldig godt :)

    Jeg bruker tørkede erter i erteposene min, iallefall har jeg brukt det hittil. Har hørt snakk om noen små kuler, som er lik størrelse som erter, men er i plastikk og kan vasker\s i maskinen. Og det tenker jeg er en fordel :) Har ikke funnet ut hva de heter eller hvor de selges ennå.

    God helg!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...