fredag 19. desember 2014

PrinsesseTøfler

Ei lita prinsesse får disse søte tøflene til jul❤️


 


Og jeg har strikket flere julegaver i år, håper alt passer:) For en som er glad i håndarbeid er det fint å strikke litt gaver innimellom, det er jo begrenset hvor mye strikketøy mine egne barn egentlig trenger:) Den siste gaven skal snart tas av pinnene, da får jeg vel gyve løs på de siste lappene på hekleteppet mitt. 
Lillebror er fortsatt ikke i form, så vi får se hva dagen bringer. 

Ha en fin dag alle dere, og takk for de superkoselige kommentarene jeg får. 

PS! Bare nettet mitt fungerer igjen, kommer noen flere ord om duken i forrige innlegg med link til "moderduken".


Klem fra Bente

2 kommentarer:

  1. Ååååå disse var søte og fine;) Håper virkelig de passer mottaker ;)
    Spennende dette om det passer og om det faller i smak;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...