tirsdag 24. januar 2012

Gammalt Dilldall:)

Joda, visst sparer jeg på gammalt dilldall:)
Syns mye av det er mye finere
og har mer sjel enn det NYE
dilldallet man får kjøpt.
Så derfor er det alltids noe som finner
veien inn i vårt hus takket være meg:)

Kjøkkenet mitt har stått litt på stedet hvil siden jul,
men har da fått fram noe...
Det tar lang tid før jeg vet hvor jeg vil
ha forskjellige ting,
alt må være nøye gjennomtenkt...
Litt slitsomt egentlig,
men da blir jeg fornøyd...


På kjøkkenbenken har denne lille gamle
skuffen fått plass,
og inni har jeg puttet noe av det
dilldallet som jeg syns er veldig søtt,
men som ikke kan brukes til noe fornuftig.


Denne hylla henger over sofaen,
et koselig lite innslag i all modernismen...


Jeg har også fått tak i en trekasse til.
Hva jeg skal ha inni den vet jeg ikke ennå,
men satt på langs ble den fin med en gammel
salmebok, et kors og stearinlys.

Formen er skikkelig dårlig i dag,
den tilbringes under dyna...
Men er visst mye sykdom nå,
så jeg får vel ta min tørn...

Ha en fortsatt fin dag alle som titter innom,
setter stor pris på dere:)



Bente

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...