søndag 29. januar 2012

Vognteppe


På fredag var jeg på besøk hos ei venninne som fikk
en liten datter midt i julestria.
Gaven jeg hadde med er dette
vognteppet.




Jeg var spent på resultatet da jeg lagde det,
for jeg har aldri laget et teppe med både
heklede og strikkede ruter.
Syns resultatet ble bra jeg:)
For å skryte litt:):)

Ellers har vi slitt med litt forkjølelse siden jul,
og fredag var det omgangssjuken sin tur.
I dag er det søndag, en avslappet sådan.
Jentene har laget muffins,
og jeg har satt en gjærdeig.
Her blir det ferske rundstykker og
kakao til middag i dag.
Man blir så matlei når man er sjuk
at man må lage til noe godt...

Ha en fortsatt fin søndag,
jeg skal gjøre litt husarbeid mens
deigen hever,
og så blir det kos og hekling resten av kvelden...

Klem,

Bente

1 kommentar:

  1. Så spennende teppe!! Du spurte om den boksen- og den er kjøpt på annas rom i søgne- men sjekk ut nettbutikken annajohanna.no de har mange slike bokser. Hvis du er i oslo noen gang- så har de dem også på riktige leker -nesten nede ved aker brygge- de har forresten utrolig mye fint der til de små.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...