torsdag 7. april 2011

Vårrengjøring og oppussing

I dag har jeg brukt tiden på litt vårrengjøring på bloggen.
Da jeg startet opp for to mnd siden, var alt helt nytt for meg og
jeg var absolutt ikke sikker på hvordan noe skulle være...
 Nå har jeg fått tenkt litt og "sett" meg litt rundt omkring,
og funnet fram til noe som jeg syns er veldig "meg".
Så etter litt kaos på bloggen og inni hodet mitt,
har nå rengjøringen ført til et bloggutseende som jeg er 
ganske fornøyd med:)

Ellers driver jeg med litt oppussing av møbler om dagen.
For 14 år siden kjøpte vi oss et  over- og underskap til å
ha i hjørne, og moten da var jo trehvite møbler,
helst syrebeisede.
Jeg syns det var kjempefint da,
men har det siste året vært temmelig lei...
De har jo ikke blitt mindre gule med årene kan man si...
Så i går tok interiørlysten taket i meg og ordnet
med maling og pensel...
Jeg har malt med hvitt,
da jeg syns det er en ren og fin "farge".
Skapene står nå til tørk, og bare de har stått lenge nok,
skal de "shabbes" i hjørnene og få blondegardiner
bak glasset.
Tror resultatet blir bra jeg, værre enn det var
kan det jo ikke bli...:)
Bilder av vidundrene kommer bare de
har kommet opp på veggen igjen.



Ellers er jeg på jakt om dagen...
På ønskelisten min står gamle dører,og min snille lillebror har nå
donert bort en 100 år gammel dør til en trengende storesøster:)
Jeg har noen planer for den døra,
men må først få den i hus...
Ellers har min snille make vært og lett
i et gammelt uthus tilhørende mine svigerforeldre
etter gamle stiger og gjenbruksplanker som jeg
har tenkt å få laget et bord av.
Han kom desverre tomhendt hjem i dag pga
snø foran døra der, men det kommer jo bedre tider:)
Ellers står gamle trekasser på lista,
og jeg håper snart at jakten gir resultater...

Er så moro når man endelig finner noe,
må innrømme at jeg er lett å glede...:)

Ha en fortsatt fin kveld,

Bente


 

2 kommentarer:

  1. Spennende med maleprosjekter. Man får jo helt dilla når man først har begynt!
    Lykke til med jakten etter gamle skatter. Det dukker nok opp noe når du minst venter det :)

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Takk for hyggelig kommentar:)
    Ja man får virkelig dilla når man begynner:)
    Og man ser skatter i det meste, og får så utrolig mange ideer:)
    Bente

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...