tirsdag 14. juni 2011

O lykkelige dag:)

O lykke!
Jeg har bestått eksamen, dog ikke så bra resultat,
med bestått:)
Og jeg er så glad, nå kan jeg slappe av resten av sommeren,
holdt på å skrive livet, men har som sagt flere studieplaner;)

Nå føles livet herlig, utrolig hvordan eksamensnerver
tar knekken på en altså.

I morgen skal jeg på Bon Jovi på Ullevåll Stadion.
Kan jo bli fortreffelig det:)
Skal tilbringe dagen i Tigerstaden i godt selskap,
var liksom helt greit med en bestått eksamen i baklomma da:)

Ellers går det i full fart her om dagen, denne tida på året er
full av avslutninger med tre barn,
samtidig som vi jobber og holder på med husbygging.

Vi har nå fått satt inn et vindu, de to siste kommer
i slutten av måneden.
Døra håper vi å flytte i morgen.
Å jeg gleder meg til alt er ferdig:)
Det skal bli så herlig:)


Jeg drømmer og planlegger,
og i går strikket jeg faktisk en kjøkkenklut:)
Skal det være så skal det være.
Nytt kjøkken med gammel vri,
tror nok jeg blir kjempefornøyd med det,
jeg som er født litt gammeldags:)




I kveld skal min kjære 13åring ha skoleavslutning,
til høsten blir det ungdomskole.
Så nå baker jeg langpanne sjokoladekake,
etter en oppskrift jeg har fått av min mamma.
Den er bankers og mislykkes aldri,
og den er kjempegod:)
Legger ut oppskrift på den senere:)

Nei da får jeg vel ta fatt på litt før jentegjengen skal hentes:)

Klem

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...