tirsdag 16. august 2011

Hjemme igjen fra ferie

Da var campinglivet over og man er tilbake til hverdagen.
Er da gætt da sins je!!
Vi har, til tross for mye sorg, hatt en fin ferie,
vi har kost oss, badet og slappet av.
De to siste dagene har jeg hatt besøk av ei god venninne,
innehaveren av bloggen
og vi har kost oss.
På vei hjem i dag fikk jeg lurt henne med på
LOPPIS :)
Sverige er som kjent for de fleste fulle av loppis,
og det er kjempemoro og gå og kikke.
Plutselig innimellom alt skrotet kan man jo
få øye på noen skikkelige skatter,
noe jeg så klart gjorde i dag.



Falt pladask for dette engelbildet...
Jeg er kjempeglad i og fascinert av engler,
det er jo godt å tenke på at man kanskje har noen
rundt en som passer på seg ?
På neste loppis kom jeg over to englekort,
disse skal jeg kjøpe noen pene rammer til.
Syns faktisk at kortene står i stil til bildet også. 





Ja så da jeg hadde fått opp loppisdampen
var det bare å fortsette:)

Neste "fynd" var et sølvplettfat,
helt brunt av å ha stått i en gammel låve.
Men sølvpuss og iherdighet gir resultater:)




Det ble så blankt og fint,
og med lys oppi stråler det:)

Ja, jeg blir lykkelig av å shoppe...
Er vel flere som blir det?




Jeg fikk også en fin gave av Anna Lene,
som takk for oppholdet :)
Tusen takk, det var så koselig:)
Bøtta skal jeg kjøpe meg en flott blomst
å sette oppi, fuglen av betong skal få stå ved siden av.

Flere som har gjort loppisfynd i sommer?

Klem Bente







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...