torsdag 1. september 2011

Industriell??

Ettersom jeg kikker meg rundt på de forskjellige bloggene,
ser jeg at den industrielle stilen begynner å bli populær.
Akkurat nå må jeg derfor si at jeg er helt midt i blinken i
forhold til stil:)








Mitt nye kjøkken begynner å ta form og det er kjempedeilig:)
Tilbygget er helt ferdig på utsiden, og på innsiden er vi godt i gang.
Betonggulvet er ferdig støpt med varmekabler,
og det var vel her vi burde stoppe da??
Eller?
Ja, helt i tiden for noen er det jo,
men desverre ikke for meg...
Veggene er nå bekledd med rupanel og det er jo også
i følge noen lekkert. Hmmm, jeg vet nå ikke helt jeg.
Ikke min stil nei:)
Så til alle dere industrielle,jeg må nok skuffe dere,
blir itt'no betonggulv eller rupanel her nei:)

God gammeldags faspanel skal opp på veggene
og gammeldags tregulv-look-alike kommer på gulvet.

Og for å toppe det litt har vi fått tak i et gammelt vindu,
og det har vi satt på innervegg mellom kjøkkenet



og stua.


Jeg gleder meg veldig til å se resultatet,
etter min smak så blir det jo helt topp:)
Hehe:)
Men vi har jo alle forskjellig smak,
og jammen er ikke det bra,
er kjedelig hvis alle skulle ha det likt, ikke sant??

Med ønsker om en fortsatt god kveld,




Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...