fredag 11. mars 2011

Hjerter og helg

Ja nå er endelig helga her igjen,
og sykepleieren i familien har sannelig fri!
Og det skal forhåpentligvis nytes:)
I morgen skal dagen tilbringes på håndballturnering
 med mellomste datter her,
så da blir det rungende heiarop fra
gale foreldre til flaue spillere hele dagen.

Eldste datter skal være hjemme og forberede
en kose- og filmkveld sammen med to gode venninner,
hun har fått i oppdrag å lage taco til
hun får besøk og til vi kommer hjem.

Det er så godt å ha så store og flinke jenter,
og jeg er så stolt av dem:)



Jeg har en stor forkjærlighet til hjerter,
i alle fasonger og utførelser...
Etter å ha lett i utallige butikker etter mitt indre hjerte,
slik jeg så for meg at

MITT HJERTE

skulle se ut, ga jeg opp og sydde dem rett og slett sjøl...
Og de er ikke mine siste hjerter,
flere vil komme etterhvert...
Jeg rett og slett

ELSKER HJERTER...

Her kommer en smakebit...


Hjertepute...


Og mere hjerter...





Ha en hjertelig god helg alle sammen!

Klem, Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...