torsdag 24. mars 2011

Zumba

Ja, som jeg nevner i bloggen min,
trener jeg en del, og det er jeg
storfornøyd
med:)
Etter å ha sitti på baken i flere år,
er det nå endelig godt å ha fått opp farta litt.
En av mine store fravoritter er
ZUMBA.
Det er så utrolig arti, og vips så var timen
over og flere hundre kalorier forbrent:)
Kan anbefales på det sterkeste!

I går var jeg igjen og zumbet litt,
og midt i timen ble det litt zumbarefleksjon med sidedamen.
Etter å ha trent zumba en stund får man liksom
ganske bra schwung på hoftepartiet,
uansett hvor mye alderstillegg,
eller sjokoladetillegg man har på baken.
Når du svinger hofta mot høyre og skal
svinge den raskt tilbake til venstre så kjennes
det egentlig ut som om tillegget henger igjen i yttersving...

Er vel kanskje det som kan kalles å riste løs litt fett??

Effektivt er det uansett,
og ikke minst veldig moro husmortrim:)
Så meld dere på alle ikke-zumbaer,
dere vil ikke angre:)

Bente

2 kommentarer:

  1. Enig i alt du skrive Bente!!! Zumba er toppen! Å tusen takk for en fantastisk "battle" i kveld <3

    SvarSlett
  2. Hei Bente!
    Jeg vil bare si ifra at du har vunnet en premie inne hos meg.
    Ta en titt innom blogge.

    Også trenger jeg adressa di. Send meg en mail på:
    junla@live.no

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...