onsdag 2. mars 2011

Sinnablogger??

Etter å ha snakket med verdens beste og gode venninne
på telefon i kveld, må jeg si at jeg fikk meg en god latter:)
Hun er verdens beste, hun er morsom og så engasjert
og god at det finnes ikke maken.
Hun er mye irritert, mye blid, og veldig morsom :)
Og hun savner at jeg er mer sinna!!

Hehe, jeg sinna?
Skjer ikke så ofte, men etter å ha bitt i meg
nok irritasjon et års tid så kommer selve utbruddet, hehe:)
Men det er vel ofte slik?
Skulle egentlig ønske at jeg kunne
ha porsjonert ut sinnet mitt litt,
istedet for å bli rene dragen mot
mann og barn en sjelden gang.

Huff.

Men etter mange år med små barn,
en mann som jobber mye,
og vanen med å ta fatt på det meste i huset selv,
er det å undertrykke irritasjon og sinne blitt veldig vanlig.
Jeg gidder rett og slett ikke å være irritert jeg...
Jeg blir jo så sur att jeg ikke liker meg selv engang...

Men nå kjenner jeg at jeg skal bruke
morgendagen på å være litt sinna,
og jeg skal planlegge det godt!
For etter å ha jobbet hele helga og vært
på skolen i to dager hvor et framlegg
har tatt helt piffen fra meg,
så har jeg endelig fri i morgen!

FRI!!! HA!

Jaggu sa jeg smør.
For det første som trengs her er
førstehjelpsbehandling på hele huset, knurr.
For det er det jo ingen som har tenkt
på mens mor har jobbet.
Støvsuging, golvvasking,
støvtørking, rydding, klesvask
som tar en uke å komme i bunnen på,
vinduer som man ikke ser ut av,
en do som har sett bedre dager...
Og desverre så har jeg nå tatt livet
av nesten alle blomstene mine.

Jo, jammen elsker jeg husmoryrket, hehe:)

Så for å runde av med litt positivitet,
så er det jammen bra at man ser
det bor folk her også da.
Hadde jo vært stusselig ellers.
 
Med andre ord, jeg vet hva jeg skal bruke morgendagen til.
Og den som tror en husmor har fri når hun ikke er på jobb,
den har gått glipp av noe vesentlig:)

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...