fredag 4. februar 2011

Endelig helg...

Ja så var nok en uke over. Ungene er slitne etter barnehage og skole, og nyter å ha to dager fri. Fredagskvelden er den beste på hele helgen, da koser vi oss sammen med god mat og bare slapper av...
I dag har jeg følt at våren er i anmarsj, mildt ute, litt snø som brener, og en sol som titter fram og faktisk avgir litt varme! Noe så godt, en lovnad om våren og sommeren som kommer:)  Ja, jeg er veldig glad i våren... Ny fødsel i naturen, alt begynner å spire og gro, og man kjenner at blodet bruser i årene etter en lang vinterdvale.  Jeg gleder meg til snøfrie stier og turer i skogene og bergene rundt her, til lyse dager, grillmat og hopping på trampolina, camping og bading... Å så mye glede våren bringer med seg, livet er herlig:)



Så for å feire vårens kommende innmarsj, har jeg kjøpt meg tulipaner i dag. Jeg har satt dem sammen med litt furukvister for å minne meg selv på at det fortsatt er en stund til den skikkelige vårløsninga, men samtidig gir de et løfte om en lysere årstid... God helg!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...