onsdag 9. februar 2011

Jeg ønsker meg...

...et eget ROM hvor det står Bente på døren, et eget rom med plass til alt jeg har av hobbysaker...
Der inne skal det være hyller og skap på alle veggene og et langbord midt i rommet hvor alle prosjektene bare kan ligge framme og døren kan lukkes bak meg når jeg er fornøyd for dagen. Det hadde bare vært helt herlig!! Der skulle jeg hatt plass til scrappe- og kortutsyret mitt, symaskinen og alt utstyret og stoffene jeg bruker, malesaker, strikking, hekling, juleverkstedsustyr, ja ALT! Slik det er nå i dag, er hele huset preget av en hobbyentusiast. Det ligger noe her og noe der... Hvor skal man gjøre av alt da, for det å ha dilla på alt av håndarbeid er ikke lett, hehe :) Kan grense til galskap innimellom... Men jammen er det ikke godt å ha noe å fylle fritiden sin med også, er redd jeg hadde "trøstespist" mer enn jeg hadde hatt godt av hvis jeg ikke skulle hatt noe å henge fingrene i... Ser derfor at et rom hadde vært midt i blinken,men foreløpig er nok det bare en ønskedrøm... Men hvem vet, kanskje ser jeg et stjerneskudd i kveld og får et ønske... Men jeg har jo lyst på nytt bad også, og nytt kjøkken... Hmmm, dette ble vanskelig :)


Bente i drømmeland

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...