onsdag 2. februar 2011

Hekling:)

En av mine store store hobbyer er hekling. Å sitte med heklenål og garn er medisin for sjelen:) Før så heklet jeg mest små duker og grytekluter, og da så klart med garn fra Solberg. Etter som årene har dratt seg på har jeg blitt mer dristig og faktisk heklet flere gardinkapper som jeg har montert på linstoff, og jeg har heklet luer og sjerf. Under siste graviditet heklet jeg et babyteppe som jeg ble svært fornøyd med, det pyntet opp i babyvogna for ei lita frøken. Det siste året har jeg kost meg med å hekle et lite pledd som jeg har på sofaen til pynt. Jeg brukte lang tid på det; heklet en lapp nå og en lapp da. Men resultatet ble jeg svært så fornøyd med, og neste hekleplan er et teppe til senga. Så da får jeg noe å henge fingra i en stund ja:) Jeg syns det er godt å ha noe å drive med mellom alle hverdagens sysler; det gjør at jeg kobler ut litt stress og har mer energi å gi etterpå.
Babyteppet som vesla fikk:)

Bente

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...