tirsdag 22. mars 2011

Sol og sørpe

Ja i dag er det skikkelig knallvær og rett og slett
møkkaføre på gardsplassen her.
Snøslapset flommer over sine bredder,
og det var så vidt jeg fikk bilen på glid i dag.
Den står forøvrig parkert hos naboen da det er helt umulig å kjøre her...
Heldigvis kommer det noen etterpå og skraper og får unna litt slaps.

Slapseføret gjorde at jeg kom på noe jeg hadde glemt
at jeg ønsket meg (snakk om å ha luksusproblemer),
og det er rett og slett GUMMISTØVLER.
Er nesten helt uunnværlig her ute nå.
Og det er ikke hvilke som helst gummistøvler,
må jo være litt flotte da for ei med begynnende divanykker.
Jeg ønsker meg Ilse Jacobsen støvler og har gjort det lenge...


Men nå skal jeg ha is i magen og se om jeg kanskje kan
ønske meg og få (man må jo være litt frekk)
det av f.eks. Mannen min på bursdagen min...
Nevnte dem helt "tilfeldig" i dag under frokosten, så da får vi se:)

Ha en fin dag!!

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...