mandag 13. august 2012

GIVE-AWAY:)

Endelig fikk jeg ordnet en give-away:)
Jeg har rundet 10 000 visninger,
og det er supert!!

Håper DU vil melde deg på?

Premien for å følge med på bloggen min er denne
romantiske heklede vesken,
egenhendig laget så klart:)








Reglene er som følger:)

1. Alle må legge igjen en kommentar, det gir 1 lodd.
Du kan legge igjen en kommentar her på bloggen,
eller på facebook-siden til
"Det kreative hjørnet".

2. Legg deg til som følger,
på bloggen eller på facebook-siden, 
det gir 1 lodd ekstra.
Skriv i kommentaren om du allerede
er følger eller har lagt deg til nå.

3.Link til bloggen min med et av bildene over,
og du får to ekstra lodd:)
Skriv i kommentaren om du har gjort det:)

Gleder meg til å gi noe tilbake for at nettopp DU leser
bloggen min:)


Trekning er 23.august.

Klem fra
Bente




4 kommentarer:

  1. Gratulerer med 10 000 visninger. Jeg blir gjerne med på din Giveaway og prøver lykken med 3 lodd (link og kommentar) Ha en fin uke videre. - Ellen -

    SvarSlett
  2. Så gøy med 10 000 visninger, GRATULERER :) Jeg går for 3 lodd :) Tvi Tvi . . . .

    SvarSlett
  3. Very nice gift, hope for the best.
    4 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  4. wooow! amazing! super!
    ...please enter my name....
    3 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...