torsdag 4. oktober 2012

HøstStemning

I regi av


er jeg herved med i en bloggkonkurranse.
Konkurransen går ut på å lage et blogginnlegg
med tittelen høststemning.

Den superflotte premien er denne "ASSISTENT"
kjøkkenmaskinen i valgfri farge.
Jeg falt for denne røde:)




Det er Multitrend som sponser denne premien,
og link til dem finner du HER.



Her er mitt bidrag til HØSTSTEMNING.



Det er høst..
Naturen går i dvale,
og det gjør jo også vi:)

Vi nyter de vakre fargene ute i naturen,
puster inn den klare gode lufta.

Inne roer vi ned...
Vi fyrer i ovnen,
tenner telys i alle kriker og kroker.



Det blir kaldere,
og hva er vel bedre enn en kopp med høstsuppe
laget av ferske grønnsaker?



Jeg har valgt en dus, varm rosafarge til å pynte opp
i stua med denne høsten.
Den gir en god og rolig stemning.



Litt blader plukket utenfor huset,
farmors epler og kongler er med på
å skape stemning.



Høst er også tid for håndarbeid her hos meg.
Strikkepinnene arbeider flittig,
og myke gode plagg til barna vokser fram.





Håper du fikk litt høststemning og
inspirasjon av mitt bidrag til konkurransen

"HØSTSTEMNING"




Bente


4 kommentarer:

  1. Tente lys, varm suppe og håndarbeid er absolutt høststemning for meg også- så fint å servere suppe i en kopp;)

    SvarSlett
  2. FOR en premie!
    Lykke til i konkurransen :)
    Vil du vinne et års-abonnement på BoligPluss til deg selv eller en venn,
    eller kanskje en lekker lue fra italienske Barnum - prøv lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette ♥

    SvarSlett
  3. Vis gjerne dette innlegget i min utfordring: Vis meg din Kongle :)
    http://moxasunivers.blogspot.no/2012/10/vis-meg-din-kongle.html

    Syntes kongler er så utrolig dekorativt og flott og syntes det var en fin idè og samle masse fin inspirasjon på et sted :)

    Masse klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Flott bidrag i konkurransen - lykke til:-)
    Høsten har mange flott farger, tid til å lage gode supper og tenne masse lys..
    Trivelig at du ville delta på min lille give away.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...