onsdag 6. mars 2013

2 Puter - 4 Muligheter

Jeg er veldig glad i puter og kunne sikkert ha skiftet trekk 
1 gang i uka... Jeg syns det er veldigmoro med forandringer:)
Etter jul har jeg strikket og heklet 2 nye puter, 
og i og med jeg liker å bytte på litt 
fant jeg ut at jeg ville lage forskjellige sider på putene.
Vil jeg ha forandring kan jeg bare snu dem:)
Slik ble resultatet:






Puta har jeg heklet i spreke farger, det er vår:)
Jeg har brukt pt3 og nål nr 6.




Strikkeputene er laget med dobbel pt3 og pinne nr 10.





SÅ, da er det bare å kombinere etter smak og behag:)











Jeg vil ha det slik akkurat i dag:)






Bente




1 kommentar:

  1. Så flotte puter du har laget :) dette er jeg også glad i, men siden bloggen min er ganske ny, så har jeg ikke fått lagt inn alle ennå... I allefall, enig; gøy med puter i alskens farver og mønstre :) flink du er :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...