torsdag 16. mai 2013

Stue...

Jeg flytter på ting rett som det er...
Innimellom blir jeg liksom ikke fornøyd med hvor ting
skal stå. Er det bare meg??
Vi mangler fortsatt en del som skal opp på veggene,
ting tar jammen tid...
Slik ser det ut i et hjørne av stua,
og det er jeg ganske fornøyd med akkurat nå:)




Kommoden har vært trehvit,
men am or måtte fram med hvitmaling og malekost.
Jeg pusset over kantene for å få et slitt preg.
Ble veldig fornøyd:)

Stigen er kjøpt på Bohus,
bildet har jeg funnet på loppis i Sverige.



Boka "Floraen i farger" som står på kommoden
er også loppisfunn,
og vesla har allerede tittet mange ganger i den
for å finne ut hva hun har plukket av blomster.
Nyttig bok:)

Regner med at om litt har jeg flyttet på noe igjen,
slik er det bare:)

Bente

1 kommentar:

  1. Hei Bente;)
    Nei det er nok ikke bare du som flytter rundt! Har ringt mannen min på jobb og fortalt om ommøbleringer slik at han skulle forstå at det faktisk er riktig hus han kommer hjem til:)
    Kommoden din ble veldig fin i hvit. Bilde på veggen er nydelig. Husker på et slikt bilde hos min gammeltanter fra jeg var liten.

    Ønsker deg en fin 17.mai feiring;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...