søndag 19. oktober 2014

Ny Uke

Ja du store min så fort ei frihelg går :) Jeg og 14-åringen har tilbrakt dagen i en håndballhall. Kjempespennende kamper med en uavgjort og en vinn, og attpåtil skårer superjenta mi mål. Ja, morshjertet svulmer over av stolthet over hvor flinke barna er, alle på sin måte. 

Med på kamper er alltid håndarbeidet, ja dere som har håndarbeidsdilla kjenner jo sikkert til den panikkartede følelsen man får når ikke DET er med på tur :) 
Så i pausene har mor heklet.




155 bestemorruter er snart ferdige, og jeg gleder meg til å begynne å hekle de sammen. 

Håper dere har hatt ei fin helg, og takk for alle koselige kommentarer :) 

Klem fra Bente

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine farger på rutene dine, det blir et fint teppe :)

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  2. Håndarbeid er alltid med hos meg også:) Fine ruter, gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...