fredag 3. juni 2011

Smak av sommer

Endelig føles det som om det er sommer!!
I dag har det vært en strålende dag i Solør,
og selv om jeg har jobbet i dag,
har jeg fått mye ut av ettermiddagen her.






Vi har grillet og kost oss... Jeg har til og med skeiet ut med en Pæroncider:)

Herlige sommertid...

Nå er det en fin tid som kommer oss i møte, og den må nytes...




Himmelen er blå...
Lufta er klar...
Det dufter syrin...
Mmmmm...


Jeg nyter og nyter og nyter...
Her om dagen hørte jeg også gjøken på en av mine skogsturer,
en vakrere lyd finnes vel ikke i skogens ro?
Jentene vasker sykler akkurat nå, vi fant igjen to gamle kombisykler
på låven, og de skal mannen min ordne så de kan sykles på igjen.
Flotte:)

Selv sitter jeg og hekler, bilder av hekleriet kommer senere:)
Jeg sitter ute på balkongen.
Det er deilig, ingen TV, bare fuglekvitter,
naboskravling, barn som leker og ler...
Herlig!!

Håper dere også har fått en smak av sommer der dere bor...:)




Mine favorittblomster i gamle sinkbaljer og bøtter,
det er sommer det:)

Bente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...