søndag 17. juli 2011

Dårlig vær?

Det sies at det ikke finnes dårlig vær,
bare dårlige klær...
Jeg vet nå ikke jeg,
vil påstå at det er dårlig vær om dagen jeg da men...
Etter å ha feriert i to uker i Sverige,
hatt ganske bra vær og stort sett
badet hver dag,
var det i grunn stusselig å komme hjem til plaskregn...

Fikk da for meg at jeg skulle lage meg en ny header,
som skulle passe til årstiden vi er i nå.
Får vel ta bilder av litt regn i morgen,
hvis jeg skal være helt oppdatert:)

Jaja, får håpe sola kommer snart,
er da så deilig å ha noen varme dager nå
før høsten setter inn.

Jeg har vært produktiv i ferien også.
På kveldstid har jeg heklet,
og er nå snart ferdig med teppe nr.2:)
Det er kjempemoro og jeg
blir helt hekta:)
Bilder kommer senere,
jeg ble kjempefornøyd med resultatet.

Ellers var det jo godt å komme hjem også da,
som de sier:
Borte bra, men hjemme best.

Så nå er det bare å ta fatt på et klesvaskfjell
høyere enn Galdhøpiggen og håpe på tørkevær:)

Ha en fortsatt fin kveld:)

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...