mandag 1. august 2011

Kveldskos På Balkongen



Så var det kveld og stille i huset...
Fram med hekletøyet:)




Jeg hekler et teppe,
og nå er jeg snart ferdig med alle lappene:)
88 stykk lapper som skal sys sammen.

Jeg gleder meg til å se det
ferdige resultatet,
teppet blir litt retro med spreke farger.




Men det vil nok ennå ta en stund før det blir ferdig...
Alle tråer må sys inn og det skal hekles en blondekant rundt.



Det er så fint å sitte ute om kvelden nå,
det er god temperatur og lite mygg her.
Jeg hekler og nyter stillheten...






Engelen og lysene er kjøpt på forsommeren.
De er like fine ute som inne.
Akkurat nå pryder de utebordet,
men etterhvert som høsten kommer og
jeg blir sittende inne om kvelden,
kommer de til å flytte med meg inn.



Nei, jeg får ta fatt på hekleriet mitt:)

Kos dere videre:)

Bente

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...