søndag 28. august 2011

SønDag

Søndag igjen:)
Uka går fryktelig fort, nå er det søndag igjen.
Dagen har blitt brukt i latskapens tegn.....
Deilig:)

Nåja, noe gjør man vel alltids,
jeg har ryddet i noen av hobbysakene mine.
Jeg har en gammel pc-kommode,
nå skal den brukes til å romme noe
av det som har flytt rundt og ikke
helt hatt noen plass.




Her skal symaskinen stå framme
og slippe og ryddes bort igjen for
hver søm som sys.
Problemet er bare at jeg har så mye:)
Men slik er det når man har mye ideer
og ikke helt vet hva man skal begynne med:)

Akkurat nå om dagen er frua i  heklemodus,
mens biloppretter'n pusser opp på harde livet.
Skal bli herlig å bli ferdig:)
Bilder fra oppussingsprosjektet vårt
skal komme snarlig:)

Ellers er jeg som vanlig i engelmodus,
og har kjøpt meg en gips/betongform til
å støpe en engel i.
Resultatet av min første engel ble svært
så bra, nå er jeg usikker på om den skal
males i gull eller sølv,
eller rett og slett bare få være hvit??



Ønsker dere alle en fin og kreativ uke:)

Bente



PS:)
Kosegutten min, er han ikke fin?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...