tirsdag 29. mai 2012

God Ny Uke


Heisann alle som er så snille og leser mine sjeldne innlegg,
GOD NY UKE TIL DERE ALLE:)

Vi har kost oss i helga i den herlige varmen,
hadde det enda vart...
Men men, det må vel bli mere sommer?

Jeg er nå inne i uke 36 av svangerskapet,
oi som tiden går:)
Nå er det vel snart på tide å få handlet inn det siste?
Vi har igjen noe småtteri å kjøpe, deriblant vogn.
Men vogna er bestemt, det er bare å løpe å kjøpe...

Vi gleder oss,og spesielt jeg ser fram til å få det overstått...
Skal bli godt å få tilbake litt energi.
 Hvis jeg får mulighet, skal jeg legge ut bilder av det jeg har
laget til babyen senere i kveld, må jo lages litt og ikke bare kjøpes:)


Ha en fortsatt fin kveld alle:)
Klem fra

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...