onsdag 6. april 2011

Enda en god morgen, med innslag av gamle vinduer og vimpler:)

I dag er det en skikkelig LAT morgen.
Deilig!!
Lillesøster, med kjælenavn "Nelia", har tatt seg en fridag
fra barnehagen i dag, og da KOSER vi oss...
Vi har ligget et par timer i dobbeltsenga og sett på barnetv,
spist frokost på senga bestående av brød, eggerøre, eple, sjokolademelk
og kaffe til mor...
Mmmmmmmm:)
Det er så viktig i en travel hverdag å kose seg litt,
å kunne ta det litt med ro og å kjenne at
stressnivået senker seg i kroppen.
Helt siden jeg fikk barn for snart 13 år siden
har jeg vært veldig opptatt av å ha ro rundt barna.
Vi har alltid hatt ihvertfall en fridag i uka hvor vi har tatt
livet med ro, lekt, tegnet, malt, laget ting, syklet på tur, gått på ski...
KOSEDAGER...
Alle tre har satt stor pris på det, og det har vært en viktig
del av hverdagen frem til de har begynt på skolen.
Dette er en grunn til at jeg har valgt å kun jobbe 50% så
lenge barna er små.
Og det angrer jeg absolutt ikke på!!
Å invistere tid på barna er en invistering
i framtida tror (og håper) jeg...

Så i dag skal vi ta det med ro og kose oss,
vi skal rydde i dukkehuset, og ta vårens første sykkeltur:)

Mens jeg ligger her og ser på barnetv, fikk jeg lyst til å vise
frem noen av mine gamle skatter.

Jeg har fått "litt" dilla på gamle vinduer, og har nå 5 i hus foreløpig.
Tre av dem er uten glass, ett har fortsatt glasset, mens ett har fått speil.






I gangen har jeg hengt vinduet med speil,
sammen med hjerte og vimpler som jeg har
laget selv.
Ble veldig fornøyd, er ikke så mye som skal til
for å få en litt egen stil:)



Han en fin dag:)

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...