torsdag 28. april 2011

Kjole fra Sagen Vintage

I dag har jeg gått og vindusshoppet litt,
mest fordi jeg egentlig skal sitte og jobbe med
en eksamen som snart skal leveres...
Utrolig hvor mye man finner på istedet for
å sette seg ned og jobbe med det man skal:)
Mens jeg gikk og kikket litt rundt,
fikk jeg plutselig øye på noe jeg bare
MÅTTE ha:)
Mest for å trøste meg selv i disse eksamenstider,
men også fordi jeg bare ble helt betatt...


En kjole fra Sagen Vintage,
det har jeg jammen ønsket meg lenge:)

Og nå er den her,
min til odel og eie:)


Er den ikke skjønn??
Bør egentlig bare henge til pynt,
så fine detaljer som den har:)

Ha en fortsatt fin dag,
her skal det nå endelig jobbes med
eksamen...



Bente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...