mandag 25. april 2011

Å rote i gamle saker...

Jeg har mange favoritt-tidsfordriv,
og et av dem er å rote i gamle saker:)
Å, så spennende det er!!!
I dag har jeg vært hos svigers og lett etter litt gammel plank,
og gamle stiger...
Jeg fant ikke det jeg lette etter,
men jeg endte opp med dette:)



Under flere titalls år med skitt og støv og lort...:)
Gamle tobakkspakker og pastillbokser av blikk...
Vaskefatet så jeg ikke fargen på, det ble ikke så
værst etter noen runder med zalo:)


Små freia-bokser, så søte så!!

Er da veldig fornøyd til tross for at jeg ikke fant akkurat det jeg lette etter,
utrolig hvor mange gamle skatter som finnes gjemt i kriker og kroker...

Nå skal jeg gjøre meg klar for jobb...
Sykepleieren får trå til:)

Ha en fortsatt trivelig dag,

Bente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...