torsdag 21. april 2011

Vinner av give away - gaven har kommet:)

Som jeg skrev for en stund siden vant jeg en give away hos
June som har bloggen

Nostalgi og Skriverier
(klikk på navn for å gå til nettside)

Ettersom jeg nå har jobbet 3 dager, har jeg glemt
postkassa litt, og i dag lå det pakke til meg der:)



Å, så spennende!!
Det var to små barnehender som også var veldig spente,
og papiret føyk av i en fart:)


Inni var det veldig koselig gavepapir og en hilsen fra June.


Skiltet var kjempefint,
TUSEN TAKK!!!


Nå henger det i yttergangen,
jeg skal nok finne en mer egnet plass der etterhvert,
men bare for å få det opp hengte jeg det på en veggstake.
Stilig:)

Så tusen takk, mitt første skilt er nå i hus:)

Bente

1 kommentar:

  1. Så bra at du likte skiltet! Man blir gjerne litt "bitt av basillen", og da skal man ikke se bort i fra at huset ditt prydes av flere skilt etterhvert. :) Det finnes jo så mange vakre skilt også da...som ikke bare er morsomme, men som har nydelig dekor også. Jeg liker aller best de som er litt "slagkraftige" og morsomme, så dermed ble det et "humorskilt" på deg.

    Her er det nesten sommertemperatur idag, og folk sitter i shorts og bikini rundt omkring på verandaene sine....også lukter det "grilling" overalt! ;)
    Fortsatt god påske!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...