lørdag 21. mai 2011

Da er vi godt i gang:)


Ja da er vi endelig godt i gang med påbygget.
Grunnmuren er ferdig, og reisverket og taket er på plass.
Så da er det bare å stå på!

Går inn i tilbygget med øynene lukket
og ser for meg hvordan alt skal bli. . .



Her er mitt nye kjøkken,
flott ikke sant;)


Her er mitt nye inngangsparti. . .


Og her er en bod i forbindelse med gangen,
hvor ALLE uteklær, sko, bagger, sekker osv
skal stues inn.
Det skal bli godt å få litt orden i rotet
og å ha alt samlet på en plass.
Planen er et hyllesystem fra Ikea.

Så nå gleder jeg meg stort,
men har lovet mannen å ikke mase. . .
Spørs om jeg klarer det da:)

Bente

3 kommentarer:

  1. Så bra detta blir Bente!!!

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg veldig:) Du må bare komme på inspeksjon;)

    SvarSlett
  3. Blir spennende å se det ferdige resultatet :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...