mandag 23. mai 2011

Kjøkkenhåndklær fra Krasilnikoff

I går var vi i bursdag hos min kjære bror og hans samboer.
Ofte har jeg store problemer med å klare å finne på noe å gi,
stort sett har jo voksne folk mye av det meste...

Etter å ha gått og kikket i en lokal gaveforretning,
kom jeg over disse fine kjøkkenhåndklærne.




De hadde utrolig friske, sommerlige og flotte farger og mønstre:)
Og det var da jeg fikk ideen:)
Hvorfor ikke kjøpe noen ekstra håndklær
og sy vimpler av?
Det vil jo skape en artig vri på kjøkkenet med håndklær
og vimpler i samme stil nå mot sommeren:)
Som tenkt, så gjort.

Så da ble det vimpler og hånklær både på lillebror
med frue og meg selv:)

Syns de ble riktig så fargerike, søte og dekorative:)
Neida, opprådd blir jeg ikke:)

Noen som har noen flere kreative vimpelforslag?

Klem Bente


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...