tirsdag 17. mai 2011

I tåka...

Ja, nå føler jeg meg nesten som i ammetåka om dagen,
og det resulterer i svært lite blogging.
Her føles det som om alt står på hodet, hagen er gravd opp,
grunnmuren er snart ferdig.
I dag har elektrikerme vært her og lagt ned
varmekabler i gulvet på mitt nye kjøkken.

Hurra, jeg er så glad:)

Begynner å se konturene nå, og tror det blir kjempebra!!!
Gleder meg veldig, og da går det egentlig glatt å overse sand overalt både inne og ute...
Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:)
I dag regner det i solør, egentlig greit for nå var det overflod med pollen her,
nå blir det heldigvis vasket litt vekk.
Ellers er det den hersens eksamen som gjelder om dagen
og som snart skal leveres.
Gud, så deilig det skal bli å levere den,
da skal jeg være glad bare jeg får ståkarakter!
Bare den er levert har jeg så mange planer.
Hekling, sying, brodering, maling...
Og ikke minst tid til å blogge igjen:)
Håper dere er tålmodige med meg, ser jo at noen er innom,
og jeg skal betale dere med bilder og innlegg i nærmeste framtid:)
Nå får jeg vel ta fatt på eksamen igjen, kommer sterkere tilbake...:)

Bente

1 kommentar:

  1. Har venta på innlegg, og gleder meg til å se kjøkkenet ferdig :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...