torsdag 19. mai 2011

Take off på auksjon:)

Ja nå har jeg jammen vært på auksjon,
 "restesalg" etter den store auksjonen som var på lørdag.
Og jammen fikk jeg ikke brukt hele
154 kr:):)
Adrenalinet har brust skikkelig i kroppen,
for jammen fikk jeg ikke tak i noen,
som jeg mener selv, kupp:)
 Det startet med en gammel gardintrapp
som jeg gjerne ville ha,
men jeg ga tidlig opp. . .
Er ikke helt vant til å være på auksjon,
og tenk det, litt beskjeden:)

Men så dukket det opp en gammel sykkel.
Den blir jammen fin å ha lent inntil en vegg ute
og henge opp kurver på med blomster i, tenkte jeg for meg selv.
Og min ble den for hele 20 kr:)


Syns den var skikkelig trivelig og arti jeg:)

Deretter kjøpte jeg en gammel trekasse,
og en kurv for 20 kr tilsammen.
Vesla mi på 4 år var også med,
hun kjøpte seg en engel for 20 kr:)

Men så kom det store kuppet:)
I stua sto det en skjenk,
den blir fin hvis jeg maler den englehvit,
tenkte jeg, men tenkte i samme sekund
at den får nok ikke jeg råd til...
Får jeg et bud, sa auksjonarius.

100 kr, sa jeg. . .

Og fikk det:)




Syns det var utrolig fint,
og ble helt i hundre:)
Folk fikk seg nok en god latter ja:)

Men slik er jeg, lett å glede:)
Og jammen var det ikke godt å komme
et par timer bort fra eksamen som
jeg sitter å jobber med om dagen.
Ga meg energi å shoppe litt ja:)
Regner med at jeg og min venninne som var
så snill å ta meg med i dag,
skal tråle flere loppiser denne sommeren,
for dette var moro:)

Bente

2 kommentarer:

  1. Artig med auksjoner og loppemarked! Gratulerer med nye gamle ting :) Kanskje vi ses på auksjon i sommer :)

    SvarSlett
  2. Litt hærverk ble det og ;) Gleder meg til å se ett "nytt" skap! Vi tar flere turer i sommer :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...