søndag 6. februar 2011

Enda en solskinnsdag:)

Ja nå er det virkelig godt med solskinn og flott vær! Selv om morgenen begynner aldri så kald, avgir sola god varme som gjør utslag i flott utevær!
I dag har vi tilbrakt dagen på "svenskesida" og kjørt slalom. Datter nr 2 har fått helt dilla på å kjøre slalom, og i dag gikk det unna i bakken, så unna at hun tok en "salto" og vil få litt ganglagsproblemer noen dager... Men men, ungene har jo godt av å kjenne litt på kroppen da, erfaring er jo noe alle trenger og lærer av... Så neste gang vi reiser er nok dette fallet glemt, og hun suser nedover igjen uten frykt :)
Datter nr 3 var så heldig å få låne ski og sko i str 4 år, så i dag har hun satt sine første slalomspor i bakken. Gjett om mor var stolt, etter eks antall runder i "karusellen" hvor man har skiheistrening, ble hun med pappa og akte i bakken!!! "MER" ropte hun og syntes det var kjempemoro! Så da regner jeg med at helgene våre framover blir fylt med skigåing og slalom, noe jeg ikke er det minste lei meg for :)
Men, ja det er et stort men med lange utedager også. Spesielt jeg har en tendens til å bli isende kald på beina i løpet av dagen, men etter et råd fra vår turvenninne, har jeg nå klippet meg såler av gamle isoporsitteunderlag (de grønne fra Kiwi). Og tro det eller ei, jeg har vært kokende heit på beina i dag, kun med tynne bomullssokker! Gjett om jeg har vært forbauset (jada, jeg vet at isopor er varmt,men) og jeg har skrytt av disse eksklusive sålene mine hele dagen. Så det var dagens tips! Ikke er det dyrt heller, en billig løsning fremfor å kjøpe seg helt nye sko :)


Her er vesla i ivrig action, øvelse gjorde virkelig mester i dag :)

Bente :)

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...