søndag 20. februar 2011

Jeg ønsket meg...og kjøpte meg :)





Ja, nå har jeg skeiet ut og rett og slett
kjøpt meg noe jeg hadde veldig lyst på
og som jeg hadde sett på en stund...
Krus og tallerkner i Green Gate!!
Gjett om jeg er fornøyd, de er så utrolig fine!

Og nå er de satt inn i den "nye" gamle
hylla mi som jeg nettopp har malt.
Der står de så fint, sammen med hjerter
jeg har sydd og norgesglass med gammelt sølvtøy i.

O, LYKKE!!

Ja det er neimen ikke mye som skal til
for å glede et husmorhjerte...SUKK :)
Håper på å få kjøpt meg mer i samme serien,
 ønsker meg jo fortsatt mye da!
Men, men, det er faktisk ikke lenge
til jeg har bursdag,
så spørs nok om ikke noe av det
vil stå på min ønskeliste i år...:)





Bente

2 kommentarer:

  1. Jeg har bare en kommentar: Super-duper fint!!!! Både hylla, vinduet, hjertene, serviset - ALT! :-) Dette serviset vil jeg gjerne spise/drikke av. ;-)

    SvarSlett
  2. Så koselig at du syns det, du skal jammen få kaffe i et slikt krus du, med noget attåt;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...